מוצרי טיפוח לפנים




הצטרפו לניוזלטר
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס
את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:


סוטיס בפייסבוק
לחץ על האייקון כדי 
לראות אותנו בפייסבוק


Русский каталог

ההיסטוריה
דף הבית >> אודות >> ההיסטוריה
סיפורה של סוטיס מתחיל בשנת 1946 בפריז, כאשר רופא וביולוג בשם Dr. Hotz, פיתח שיטה מוגנת בפטנט לשילוב מרכיבים פעילים שמקורם בנוסחות קוסמטיות מרוכזות, ליצירת סרום משקם פעיל,
מרוכז ומיוצב, עמיד לאורך זמן באריזות זכוכית, לטיפול בכוויות של פגועי מלחמת העולם השנייה.
פריצת הדרך הזו הייתה מהפכנית לתקופתה ובעלת השפעה עמוקה על שיטות הטיפול בבעיות
עור והיוותה את ההשראה של ד"ר הוטץ להמשיך ולפתח נוסחות נוספות לשיקום עור פגוע. היום
אנו יודעים כי התכשיר המהפכני היה מה שנקרא מאוחר יותר בשם "אמפולות סרום" והוא
שהביא ללידתה של SOTHYS.

באותה שנה, הרחיב ד"ר הוטץ את מעבדתו הצנועה, ברחוב פובורג סנט-הונורה בפריז, פתח
לצידה מכון יופי קטן, אלגנטי ואקסלוסיבי וקרא לו על שמה של אלה יפהפייה מהמיתולוגיה המצרית
העתיקה - SOTHYS. המכון שירת נשים פריזאיות מן המעמד הגבוה והציע מוצרים בלעדיים לטיפוח
ושיקום העור, עם נוסחות פעילות מרוכזות ומיוצבות, ששמן הלך לפניהן.

 
בשנת 1966 נרכש מכון היופי ע"י משפחת Mas .
ברנרד מאס, לימים מנכ"ל סוטיס, גדל בנסיכות מונקו כחלק ממשפחה שעסקה לפרנסתה בפיתוח חידושים פארמצבטיים. בסביבתו היומיומית, חוקרים וכימאים עסקו בחקר ההזדמנויות החדשות והמרגשות שהציעה
תעשיית הקוסמטיקה המתפתחת של שנות ה-50. באווירה זו, באחד הכנסים של יצרני התרופות
בהם נהג לבקר במסגרת עיסוקו, פגש מר מאס את ד"ר הוטץ והתוודע לשיטת עבודתו ומוצריו.
משוכנע בפוטנציאל ארוך הטווח הטמון במכון הקוסמטי שהקים ד"ר הוטץ - קונספט חדשני לזמנו -
השתמש מר מאס ביסודות אלו להקמת חברה מודרנית המתמחה בייצור תכשירי קוסמטיקה
מיקצועיים. כמנכ"ל החברה, פעל להעשרת פילוסופיית הטיפול של ד"ר הוטץ והגדלת המגוון של
מוצרי סוטיס, תוך הרחבת תפוצתם. ניסיונה העשיר והיכרותה של המשפחה עם תהליכי הפיתוח והייצור
המחמירים של תעשיית התרופות, תרמה רבות לשיכלול והשבחת המוצרים הקיימים, תוך העצמת יעילותם
ובטיחותם ואף הובילה לפיתוח נוסחות חדשניות רבות ומגוונות.
עם התרחבות פעילותה, הקימה החברה מעבדות מחקר משוכללות, מפעל ומרכז מינהל ולוגיסטיקה בעיר Brive שבמרכז צרפת וכאן, שורה של כימאים, מומחים בקוסמטולוגיה ואנשי שיווק פעלו להגשמת חזונה של משפחת מאס, להפיץ את מוצרי העילית של סוטיס בעולם כולו.
 



כבר מן ההתחלה האמין מר מאס שחברה המתמחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה עילית פעילה, חייבת
להתפתח על בסיס שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע מהתחום - אלו הפועלים במכוני הקוסמטיקה.
בחירתה של סוטיס להקדיש את מוצריה לשימוש ומכירה במכוני היופי המקצועיים בלבד
עומדת בעינה עד היום, כמדיניות החברה בכל העולם.
מאז, הפכה סוטיס - כעסק משפחתי - למותג קוסמטי מיקצועי בינלאומי, בעל שם במכוני יופי וספא ברחבי
העולם כולו. עד היום, מכון הדגל המפואר של סוטיס, ממשיך בפעילותו באותו המקום בו החל החלום :
Rue du Faubourg Saint-Honore, Paris.
לייבסיטי - בניית אתרים