מוצרי טיפוח לפנים




הצטרפו לניוזלטר
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס
את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:


סוטיס בפייסבוק
לחץ על האייקון כדי 
לראות אותנו בפייסבוק


Русский каталог

מאמרים
דף הבית >> מאמרים

לפניך מאמרים שונים בהם תוכל/י לקרוא בהרחבה על נושאים המעניינים אותך בתחום בריאות וטיפוח העור, כמו גם
להעמיק את היכרותך עם מחקרי סוטיס ומרכיבי מוצרינו השונים.


מבנה העור ותהליך הזדקנותו
כמו כל איבר חי אחר, העור משקף את מצב בריאותנו. אך גם בעור הבריא יכולים לחול ליקויים או שינויים טבעיים, כדוגמת ההתדרדרות החלה במצבו בתהליך הטבעי של ההזדקנות.

במהלך חיי האדם העור חווה שני שינויי מצב עיקריים: מן הלידה ועד גיל 20 לערך העור מתפתח ומבשיל.
אחרי גיל 20, מתחילה התקופה הארוכה של התבגרות העור, בה מתחילים להופיע בו שינויים הקשורים בהזדקנותו הטבעית. לאט ובעקביות, גם אם בהתחלה בצורה בלתי ניכרת לעין, עקבות הזמן מתחילות לתת בעור את אותותיהם ומשנות את מראהו. בכל גיל, העור הוא המראה המשקפת כלפי חוץ את כל השינויים המזיקים המתחוללים בתוך הגוף.
מה בעצם קורה עמוק בתוך העור עם חלוף השנים?
 
   

הקוסמצבטיקה על פי סוטיס
הקוסמצבטיקה נותנת מענה לכל אותם הלקוחות התרים אחר מוצרי קוסמטיקה עם יעילות הולכת וגוברת, המאפשרת קבלת תוצאות מהירות יותר, ומהווה את הגל החדש בעולם מוצרי הטיפוח.

למושג "קוסמצבטיקה" אין עדיין הגדרה רשמית, אך למוצרים הקוסמצבטיים יש תדמית רפואית, על הגבול שבין קוסמטולוגיה ופארמצבטיקה, ומכאן שמם. בדרך כלל, מוצרים אלו מציעים תוצאות מיידיות, ניכרות לעין וריכוז גבוה של מרכיבים פעילים.
בעיני הלקוחות הם נתפסים כמוצרי קוסמטיקה פעילה ומהווים, פעמים רבות, אלטרנטיבה או פתרון משלים לכירורגיה הפלסטית.
 
   
 
[C] RENEWAL SYSTEM ™: טיפול חרום לעור חסר חיות - תיק המחקר
דור חדש של מוצרים רבי-עוצמה לטיפול "שוק" המבוסס על הכרונוביולוגיה, בעל יעילות מוכחת ותוצאות ניכרות לעין במאבק בהזדקנות העור. כיצד זה עובד, המרכיבים והתוצאות - בתיק המחקר השלם.
פעילות תאי העור משתנה במהלך היממה ומתנהלת במחזוריות של 24 שעות. לכן, חשוב ביותר לפעול בתיאום הרמוני עם המטאבוליזם התאי ולהציע לו את העזרה המתאימה בשעה הנכונה. מכאן, שעלינו לפעול לייעול תהליכי השיקום וההתחדשות של העור בשעות הלילה ולהעניק לו הגנה במהלך היום.
התרכובת הקוסמצבטית הבלעדית של סוטיס H2CR™ Cosmeceutical Complex מעניקה הגנה אנטי-אוקסידנטית אופטימלית ומשקמת את התקשורת הבין-תאית ובכך מביאה לחידוש והגדלת מאגר תאי העור הבריאים.
 
   

כשהמדע והחושים נפגשים... (חלק 1)
פעילות רב-חושית ורווחת הגוף והנפש - כיצד גירוי כל חמשת החושים יכול להעצים את פעילות האנטי-אייג'ינג של הטיפול הקוסמטי? לפניך תיק המחקר של תכנית הטיפול סודות סוטיס®: לאחר תיאור מהלך הטיפול ומרכיביו, מפורט תיפקודם של כל חמשת חושינו ואופן השפעתם על תיפקוד המוח, הגוף והנפש. לסיום - פרוטוקול המחקר על מדידת רמת ה-Well-Being באמצעות השיטה הסנסיומטרית™ שפותחה ע"י סוטיס בשיתוף עם ד"ר אאובר.

סודות סוטיס® היא תכנית טיפול הוליסטית המביאה בחשבון את האדם בכללותו: את מצב העור, את הנפש ואת כל השלכות מערכת היחסים המורכבת בין האדם לסביבתו. בתכנית ייחודית זו הקדשנו תשומת לב מיוחדת לפיתוח המימד החושי של המוצרים והאספקט הרב-חושי של טיפול המכון עצמו. לכן, תכנית טיפול זו היא בעלת אפקט גלובלי ובעקבותיה ניתן להיווכח בהאטה כללית של קצב תהליכי ההזדקנות.
 
   
 
כשהמדע והחושים נפגשים... (חלק 2)
סודות סוטיס® - סדרת המוצרים לבית - הסבר מפורט של פעילות החומרים הפעילים על מרכיבי העור.
הסדרה Secrets de Sothys® , התגלמות הידע המקצועי ופסגת המומחיות של סוטיס, מציעה מענה חדשני שאין דומה לו לבעיות הזדקנות העור. מעבדות סוטיס מיזגו את התגליות החדשות והעדכניות ביותר בתחום ביולוגית העור ליצירת סדרת מוצרים שלמה ומושלמת - סודות סוטיס®, המגשימה את ציפיותיהן הגבוהות ביותר של כל אותן נשים המחפשות אחר מצויינות ורמה טכנולוגית יוצאת דופן בטיפול אנטי-אייג'ינג גלובלי לפנים, לגוף ולנפש.
 
   

ביוטי גרדן® - מוצרים ביו-אורגנים אקולוגים - דפי מידע מורחב
הטבע - המוזה להשראת היופי: הטבעי והטבע חזרו לכותרות והפכו למוקד עניין אקטואלי באורח החיים המודרני.
לא עוד כטרנד אופנתי או שיגעון חולף, אנשים רבים מגלים את עולם הטבע או שבים לחיקו, אך רבים מהם משתמשים באוצרותיו ללא הבנה מספקת ופעמים רבות, אף מבלי להעניק לו את הכבוד הראוי.
כבר מתחילת הדרך, אנו בסוטיס, מעולם לא התייחסו אל הטבע כאל "כלי" או "אמצעי" בלבד, אלא כאל "Raison d’être" - סיבת קיום, תכלית חיים, פילוסופיה וסיפור אהבה אמיתי.
 
   

מחוייבות לאיכות הסביבה הגישה האקולוגית והאתיקה של המותג
ביוטי גרדן® -שאלות ותשובות: הסטנדרטים והתוויות האורגניות, פאראבנים, מיחזור והמילון של הטבע.

כל המידע לגבי סדרת הקוסמטיקה האורגנית של סוטיס.  
 
   

טיפוח העור בקיץ: ראשית חכמה - לחות!
הגנה והעלאת רמת הלחות בעור עם התגלית החדשה: כוחו של הסידן בליחוח העור - בעזרת האצה Padina Pavonica.

כולנו יודעות שאחת הבעיות הבוערות בעונת הקיץ הינה התייבשות העור: הזעה מוגברת, חשיפה לקרני השמש החזקות במיוחד, או שהות באוויר היבש של חדר ממוזג, מביאים כולם לאובדן לחות מפני העור (= דה-הידרטציה).
אך לא כולן יודעות כי עור "מיובש" (להבדיל מסוג עור יבש) הוא מצב שיכול להופיע בכל סוגי העור - גם בזה השמן, ומעבר לתחושת היובש הלא נעימה והמראה ה"עייף" וחסר הזוהר, רמת לחות נמוכה בעור היא גם גורם ראשון בחשיבותו להזדקנות מוקדמת של העור והופעת קמטוטים וקמטים. לכן, העלאת רמת הלחות והגברת יכולת ההגנה של העור מפני איבוד מים מהווים טיפול "עזרה הראשונה" בעונה זו, בכל גיל ולכל סוג עור.
התגלית החדשה בנושא מפתיעה: ידענו שבריחת הסידן פוגעת בעצמות, אך אם חשבנו שבכך זה נגמר - טעינו!
 
   
לייבסיטי - בניית אתרים